استعفا، برکناری و ترور شخصیت در انتظار مدیر و کارشناسی که تن به درخواست های خلاف قانون نمی دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 14228
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

مهندس علی منصوری، دبیر کل جبهه مردمی 400:

 

استعفاء، برکناری  و یا ترور  شخصیت در انتظار مدیر و یا کارشناسی که تن به

درخواست های خلاف قانون نمی دهد!

 

زمانی که کارشناسی متعهد  روی کار می آید ، متخلفین و دوستان شان  مدام شکایت می‌ کنند  که ایشان تعادل را در سیستم  به هم ریخته است. آنها در گذشته می‌توانستند با لابی، دوستی با واسطه ،  رشوه و یا .....، کار خود را پیش ببرند، اما آقای مدیر و یا کارشناس متعهد  این قاعده را بر هم می زند.

 مساله این است متاسفانه در بیشتر مواقع همه به این شرایط رضایت داده و با هم در حال انجامش هستند،  در نتیجه اگر نیرویی مخالف با این جریان وارد سیستم شود، تمام تلاش خود را برای دفع و بیرون راندنش انجام می‌دهند.

فکر می‌کنید نیروهای متعهد چکونه حذف می شوند؟

جواب این سوال بسیار واضح است. قدرتی که این تعادل و فساد را در ادارات و نهادهای آلوده به وجود آورده، دارای چنان توانی است که نیروهایی  متعهد و سالم از پس‌شان برنمی‌آیند و این نیروها نمی‌توانند تعادل را به هم بزنند، بلکه این تعادل و قدرت‌هاست که آنها را حذف می‌کند و این سوال سر جای خود باقی می‌ماند که باید برای مبارزه با فساد و توقف این سیستم از کجا شروع کنیم؟

ایشان اضافه کردند:

انجام هر خدماتی  در سیستم های آلوده ، برای خودش احتمالاً نرخِ مشخص و قواعدی  دارد. شما براساس قواعدی که این سیستمِ فاسد برایتان مشخص کرده عمل می‌کنید یا از آن حذف خواهید شد و از ادامه  خدمت محروم می‌شوید. در نتیجه اگر کسی می‌خواهد در این فرآیند مداخله کند، باید به خوبی بداند که در کجای این فرآیند، به چه میزان و تا چه حدی باید مداخله کرده و تغییر ایجاد کند. چقدر نیرو بگذارد تا این تعادل را به هم بزند و یک تعادل جدید، منهای فساد ایجاد کند. مشخص شدن این فرآیند است که اهمیت دارد و گرنه افراد  متنفذ و ذی نفوذ خارج از سیستم ، فرد متعهد  را به راحتی از سیستم دفع می‌کنند، اگر بلای دیگری سرشان نیاورند!

 

* «اگر بلای دیگری سرش نیاورند» در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای به معنای «احتمال ترور» یا آسیب‌های دیگری از این جنس است!

 

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 20 شهريور 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');